Repte físic individual

Aquesta és la tercera i última entrada de repte físic individual. Ha estat divertit i entretingut treballar amb la corda de saltar, i he aprés nous trucs que he anat incorporant a poc a poc a les meves rutines d'escalfament de patinatge artístic. Saltar a la corda m'activa molt i sempre serà una activitat que duré a terme a la fase prèvia dels meus entrenaments. Tot i que no he arribat a assolir tots els trucs al cent per cent, a les meves entrades es pot anar veient una evolució bastant notable en els diferents exercicis de corda.

El següent vídeo és la meva tercera mostra de repte físic, on gairebé aconsegueixo una excel·lent execució.


Amb aquesta tercera evidència, adjunto la rúbrica (omplerta) elaborada per mi a l'inici del repte físic tenint en compte els continguts i criteris d'avaluació d'Educació Física a Cicle Inicial.


Aquesta experiència al voltant d'aquest repte físic m'ha beneficiat en molts aspectes. Al ser el salt a la corda un exercici de cardio, m'ha ajudat a millorar la meva resistència física. Continuaré saltant a la corda per arribar a assolir els vint trucs, ja que, finalment, només he estat capaç de fer-ne 18 de 20. El doble salt amb el peu esquerre i el triple salt són les meves pròximes fites. Espero aconseguir-les!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Reptes Físics Cooperatius

Cursa d'orientació UAB

Escape Room "El minotaure de la UAB"